כדור הבדולח שלנו לעיצוב פנים אומר ש-2020 הולכת להיות כולה על הטרנדים האלה.

בעודנו סוגרים עשור המסומן במגמות עיצוב פנים החל מאמצע המאה ועד בהשראת ממפיס, עינינו נשואות אל מה ש-2020 מצפה לנו. לקימורים יש רגע – בין אם אנחנו מדברים על דפוסים העשויים בצורות חופשיות, רהיטים או פתחים – וחומרים טבעיים (כמו עץ, טקסטיל ומקל) מופיעים בכל רחבי הבית בדרכים מודרניות. המשך לקרוא כדי לראות את התחזיות שלנו לשנה הקרובה, וספר לנו מה אתה אוהב (או מתעב) בתגובות.

1. ישיבה מובנית

בין אם מדובר בישיבה לצד החלון עם נוף נהדר או נישת קריאה נעימה, ישיבה מובנית מוסיפה אופי לחדר ויכולה להיות טכניקה מצוינת לחיסכון במקום. לפרטים ארכיטקטוניים מהנים כמו זה יהיה רגע גדול ב-2020.

פרט אדריכלי נוסף שמתפתח הוא הקשת – במיוחד פתחי דלת מעוקלים וחלונות שמתעלים את בתי המערות של יוון. הטיפול המצומצם הוא חלק וקווים נקיים ללא פירוט מקושט. לא מוכנים להתחייב לשינויים מבניים בבית? נסה את הטרנד עם מראת קיר מקושתת.

צורות מפותלות מתגבשות גם כרהיט. פריטים מרופדים כמו ספות, דיוואנים וכיסאות מזדמנים זוכים לעיצוב מחדש בעיצובים גליים, ולפעמים אסימטריים, שמרגישים בהשראת עיצוב משנות ה-70. בשנת 2020, מעוגל היא הזווית הישרה החדשה.

בעוד עיצובי צורה חופשית צוברים תאוצה, אנו צופים שזו השנה שבה המוטיב מגיע לגובה קדחתני. צורות אורגניות מופיעות על כל דבר, החל מחצלות אמבטיה ועד נרות. אנחנו אוהבים במיוחד את אוסף השטיחים המצויפים ביד של Cold Picnic, שכותרתם “שעתיים נסיעה”, שמרגישים יותר כמו יצירות אמנות מופשטות מאשר כיסויי רצפה.

אמנם חיפויי עץ לא מזכירים מיד בית מודרני, אבל נראה שהסנטימנט עומד להשתנות. קירות עץ עשויים להרגיש רעננים ולא מטופשים. וגם, אין מקום מחוץ לתחום – במיוחד חדרי אמבטיה ומטבחים, שבהם חיפויי עץ מביאים חמימות בלתי צפויה ולעתים קרובות חסרה.

כבר כמה שנים שאמני סיבים מציגים את יצירותיהם בגלריות אמנות ובירידים יוקרתיים, אבל 2020 היא השנה שבה תראה סוג זה של אמנות – שטיחי קיר ארוגים בצורה מורכבת, יצירות מקרמה מסוקסות בקפידה – עושה את דרכה אל תוך בית. אמנים כמו סינדי הסו זל, ווינדי צ’יין ומייגן שימק יוצרים הן עמלות בקנה מידה גדול והן יצירות קטנות יותר, מוכנות לקנייה, שעובדות היטב בעצמן או כחלק מקיר גלריה.

לאחר התפשטות אריחי הרכבת התחתית הלבנים בעשור האחרון, זה רק טבעי שהמטוטלת תסתובב לכיוון השני. הזן אריח משפט. אנו רואים באריחים נועזים עם דוגמה בשימוש הן באופנים קטנים (רק כיסוי אחורי) והן בגדול (חדרי רחצה מהרצפה עד התקרה).